Onsdag (igen)

Ännu en vecka har gått, å jag e sjukt dålig på att uppdatera
men skriver ju för min genen skull för att minnas mst
så straffar ju mig själv, för nu minns jag ju knappt vad som hänt

Neah hade faber även på torsdagMarcus fick ta vab

För jag ville jobba
Skulle jobbat 7-12, men var som vanligt kaos med många sjuka, så fick stanna kvar till fyra
Men det gjorde inte så mycket
hade ju inga planer ändå å med ett sjukt barn hemma, finns inte så mycket att göra ändå
Kvällen minns jag inte alls vad som hände på

Fredag jobbade jag med på
Marcus var hemma med barnen under dagen
Å kian åkte som vanligt som alltid på ojämn vecka till hbg
På kvällen var marcus hos Tobbe
Å jag pratade med Madde i telefon, för ovanlighetens skull

Lördagen var Neah äntligen frisk på
men vi upptäckte små röda prickar, ganska otydliga över hela hennes kropp, så precis som jag misstänkt hade hon fått tredagarsfeber, det var min första tanke när febern upptäcktes på onsdagen
Lördagen tog vi dte ändå ganska lungt på
Åkte till maxi å handlade
sedan var vi över hos mina föräldrar å tittade på deras nyköpta hundvalp
Å den var hur söt som helst
På kvällen hade jag å marcus myskväll
Tappade upp badet å låg däri å drack vin
å sedan spelade vi sällskapspel å satt å pratde å så
Vid halv elva vaknade neah å hon vägrade somna om, t5rots att vi la oss allihopa i sängen höll hon på att gnälla ända fram tills halv två

Söndagen var vi ganska trötta på, båda två
Jag jobbade på kvällen, fram till 22
å kom inte i säng förrän efter elva
Å även den här natten vaknade Neah runt tre å var vaken till halv fem
bara låg å gnällde mellan mig å marcus
Blev ju ganska orolig, då något sådant aldrig hänt innan
Självklart att hon har vaknat på nätterna innan, men alltis somnat om direkt
så här har det ju aldrig vart inte ens när hon var bebis
Men vi tror att dte kan ha vart växtvärk om de nu känner av det när de är så små
Det kändes som det iaf

Måndagen jobbade vi båda två på
Så båda var lagom trötta på kvällen
men då hade vi ändå städat å vattnat å sånt efter jobbet
Lagade även mat som tog massa tid
Men mycket god mat tar ju sån tid

Idag har vi jobbat båda två med
men inte alls trötta idag efetrsom vi kom i säng redan runt tio å Neah sov som vanligt igen
Å idag har vi inte gjort så mycket heller, båda har jobbat heldag, så efter man har lagat mat så är dte ju nästan dags för barnen att sova
så man passar på att mysa med dem innan ju
var inne på panduro på min rast , köpte massa julpyssel
för i helgen blir dte julpyssel här hemma
ska även försöka julpynta dte mesta å köpa gran å sånt
Längtar verkligen, älskar ju att pyssla
måste inom en sväng till panduro imorgon med, för lite saker till som jag vill köpa.
Å ikväll blir dte desperate housewifes, sista avsnittet för den här säsongen ju!


Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅH! har dina föräldrar köpt hund? Jag ska hem till mamma den 23:e stannar en vecka jag måste få se hundvalpen!

2008-12-11 @ 16:40:22
Postat av: Anonym

jaha vad roligt!!! det ser jag framimot, även om du vill träffa min mammas hund mer än mig ha ha

2008-12-11 @ 20:24:45
URL: http://barasassas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0