Lördag

Neah sov jättedåligt inatt, hostade som bara den
så hon fick sova mellan oss
Men vi har knappt sovit, hon ska ju ligga på en å hålla på + att jag blir så orolig att jag knappt kan sova ändå, när de inte mår bra
idag har hon vart jättehostig å kräkts upp jättemycket slem
men bra att det kommer ut iaf
så hon blir av med det

Har haft mysdag kollat på film, hela familjen eller ja Neah sov ju
Hon tittar ju inte på tv,
men jag marcus å Kian kollade iaf
Den var ju inte så jättebra
nicklas hämtade kian vid halv två, se de kunde fira jul ihop
så nu är dte lite tommare här hemma
men han är ju snart tillbaka igen

har jobbat idag med eller jag 4.5 timmar på kvällen
Men tiden gick snabbt
så skönt med korta pass
Ímorgon ska vi hem till marcus mamma å käka julfrukost ihop
blir mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0