fredag

Så var julen över
Julafton var hur trevlig som hellst

Kian var duktig å gav sin snutte till tomten, så att han skulle ge den till en bebis
å än så länge har dte gått bra
så hoppas att det funkar
Han blev så glad över det han fick av tomten
Å när man frågade vilka som var bäst var allt bäst
hade ju vartlite elak dagen innan å sagt att om man inte vart tillräckligt snäll så får man baar kläder
å när kian vaknade på morgonen, så sa jag att jag trodde tomten vart där under natten å att ahn skulle kolla under granen
där låg två paket var
å bara massa kläder
så frågade jag va?, fick du inga leksaker
Så kollade han igen, å sa lite småchocat
nej, inga leksaker
Så då sa jag att han hade nog inte vart tillräckligt snäll, men att han skulle varasnäll resten av dagen å hoppas att tomten kom med leksaker på kvällen
Men leksaker fick han så dte räcker å bliröver

Neah därimot, henne blev dte lite för mycket för
hon blev helt hysterisk över julklapparna å baar skrek å slet av papper å skrek lite till.

Aja, trevligt hade vi aif
på kvällen spelade vi brainstorming, skitroligt spel
ett måste attköpa

Igår jobbade jag på kvällen
slutade nio å stressade hem, för att göra mig iordning
tjugo över nio hadejag cyklat hem (4km) sminkat mig bytt om å gjhort mig iordning
plus lackt fram kläder för morgondagenå fixat sängen sovklar

skulle träffat cissi, som äntligen är här från norge, men hon hade ju lagt av sin mobil, så åkte hem til malin å träffade jessica på festen där
lite senaremötte jag cissi å följde med henne på fest
efter hon sagt förlåt tusen ggr om,
men jagglömde ju hennes födelsedagså nu e d jämt

var hemma strax efter halv tolv
mensomnade inte helt förrän marcus kom hem
går ju inte att sova ensam
tio i sex , ringde dock klockan eftersom att jag skulle upp å jobba
trött var man ju på jobbet
menallt gick bra å tiden gick hur snabbt som hellst

Ikväll tar vi dte lungt å förbereder lite för barnkalaset i morgon
Kian fyller ju 4!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0