Torsdag

Hanna: ja skönt att vara lediga massa tillsmammans, Å vi får inte plats med nåt i vardagsrummet häller, har ju en trea på 68kvadrat å är fyra pers å vår soffa är j'ätte jättestor...

Blev en hel del färgande igår, hela fyra ggr om jag räknar efter, först brunt i två olkia nyanser lite mörkare underhår å lusare överhår
överhåret färgade jag två ggr, men kände inte alls för tat vara brunett, så lusarefärgade dte lite
Inte helt nöjd, men bättre än innan iaf

Var en sväng hos Jessica igår
trevligt som vanligt

Idag är dte ju torsdag
så mammagruppen ju.
roligt att träffas, även fast vi inte var så många å roligt atts e hur barnen växer
Det bästa var ju att madde kom, så man kunde mysa med alvin lite
bara två veckor ju, så jag snodde honom å satte mig i ett hörn å myste en stund
Han stirrade som fan på mig å undrade nog verkligen vem jag var
Oxå tyckte han om att fisa på mig
Men mysigt iaf
Så mysigt med så små ju
Men blir faktiskt inte ett dugg sugen på fler
en så bra att man har vänner som skaffar felr, så man kan låna å mysa av sig lite.

Annars idag gick lite i stan, köpte nya köksgardiner å en ljusgrej som man har på väggen till hallen
blev skitfint, men orkar inte fota
Sedan åkte vi till eurostop, Kian fick välja en leksak efersom att han är så duktig å har slutat med blöja på natten, å bara två nätter på två veckor som det har hänt små olyckor
så han blev ju superglad
sedan har vi vart duktiga å tvätten
å jag skulle verkligen vilja ha en egen tvättmaskin, skulle vara så skönt
Vi har även tittat på en lång film,lite för ¨ång å gasnka dryg
men jag å marcus har ju oftast inte samma smak, så man får ju ställa upp =)

Fredag imrogon, shit vad tiden går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0