Torsdag

Igårkväll rymde jag hem till Jessica lite
skönt att komma hemifrån lite å umgås med vänner
blir ju inte lika mycket tid till det när man jobbar
man vill ju vara så mycket med familjen som vanligt
men trevligt att komma iväg å snacka lite skit
det är lite synd att hon numer bor lite för långt bort
Innan var dte ju så lätt tat bara sticka över

Idag har jag jobbat kväll
började tre, å för dte vra vi duktiga å tvättade all tvätt
förstår inte hur vi kan ha så mycket tvätt hela tiden
jag tror faktiskt att tvätten förökar sig där i
det måste ju vara så

Vi hann även med att åka till maxi, å handla
ibland tror jag faktiskt att det är nån annasom är här å äter upp vår mat med
För ibland känns dte som om vi inte gör nåt annat än att handlar
1-2 ggr i veckan handlar vi å vi fyller 4-6 påsar å då är de verkligen proppfulla
men jag vet inte avrt dte tar vägen


Å lugnt som fan var dte på jobbet idag
det är antingen eller
Men dte var skönt att ta dte lugnt som fan idag
Å minst lika skönt tat komma hem
å nu sitter Marcus å Fidde å spelar guitarhero för fullt
så jag får sitta här å läsa igen mig lite på alla bloggar som man följer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0