Tisdag

Vi åkte förbi mina föräldrar en sväng igår,
först inom maxi, köpte gott bröd, gott pålägg å grönskaer
sedan åt vi kvällsmat ihop
Å bråkade lite med min lillasyster

På kvällen blev dte mys å sedan massa prat

Idag vart jag enormt trött, Neah vaknade inatt å gnällde massa
Upptäckte sedan att hon fått sin tredje tand, så inte så konstigt att hon vart så gnällig igår
Å inte alls ville äta nåt
Dock var dte inte en av de tänderna i överkäken som kom, utan en till där nere.

Annars har jag som vanligt jobbat idag, hade bara dubbelbemmaning idag, så jag å mia jobbade ihop hela dagen, vilket var roligt. Mötesdag med, så dagen gick snabbt
Å allt gick bra
har även fixat tre ställen att gå bredvid på + att chefen är glad att jag följer med henne, så jobb behöver jag ju inte oroa mig för.
Blev även erbjuden ett vik, som jag tackade nej till, för nu när detta är slut, ska jag å marcus ha fyra veckor lediga tillsammans, å dte kommer att bli så underbart
Ska ju gå bredvid fyra dagar men fyra dagar på fyra veckor är ju ingenting.

Ikväll blir det väl fortsättning på där vi avslutade igår


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman. Va kul att du blev erbjuden vik! Alltid roligt att veta att man är uppskattad ju. Själv är jag nu helt sjukskriven.. lite tråkigt med tanke på pengar och så ju. Jag har fått jättemkt foglossning så det är inte så kul. När är det du och Marcus är ledia ihop? Tänkte att vi kunde komma upp och hälsa på eller tvärtom, det hade verkligen varit jätteroligt. Jag vill ju träffa barnen! Min mobbe är borta, men har nytt nr: 0763470219. Puss!

2008-08-06 @ 15:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0