Tisdag

Tänkte verkligen skriva måndag
känner att jag inte alls hänger med i dagarna
trött är jag verkligen idag med
Gått bredvid på klotet idag, kändes jättebra även där med
så kommer nog trivas sedan på mitt "nya" jobb.

Men känns att jag har vart ledig 1 dag på 9 dagar
men nu är jag ju ledig fem, så ska inte klaga
Å efter de så ska jag ju baar gå bredvid 2 dagar till sedan är jag ju ledig 3 veckor,
efetr dte blir dte ju som vanligt, jobbar i bland när jag har lust, annars föräldraledig
Inte för tat jag tycker att man är ledig då

Fick brev om Neahs inskolning på dagis,
den börjar på hennes 1-årsdag
har lite ångest över det, vill ju inte att hons ka börja så tidigt
tycker dte är alldeles för tidigt för så små barn att gå på dagis
men för tat vara säker på att få samma dagis som Kian går på, vart jag tvungen att söka till hösten
men hon kommer ju inte att gå mycket, å dte är bättre att ha samma dagis iaf

Natten gick ju inte lika bra som den förra för Kian, dte blev kiss två ggr
men ingen fara, bara lite mer tvätt
så imorgon blir det att tvätta lite

Idag vet jag inte alls vad vi hittar på, men inte så mycket
jag e trött å marcus e sjuk
men någon lekplats eller nåt blir dte väl
igår var vi ju bara ute å gick jag å neah i regnet, kian "cyklade" på sin trampbil
så inte så mycket lek, så det får kompenseras idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0