Tisdag

Hur dte är när jag kommer hem från jobbet
jag öppnar dörren, direkt kommer Kian springandes mot mig kastar sig mot mig å vill pussas å kramas
då förstår Neah tat jag kommit hem, så hon kryper samtidigt som hon gnäller mamma mamma mot mig
å när jag böjer mig ner för tat plocka upp henne,
klänger båda barnen på mig så att jag ramlar omkull
å när jag ligger där på golvet med två barn över mig, det är då Marcus passar på att att pus på mig med
Underbart men även lite jobbigt,
ungefär sådär är dte dagligen!

Tisdag idag
Tråkigt väder så har bara vart här hemma erfter jobbet
Marcus har vart duktig hemmafru å bäddat rent i sängarna å dammat
så jag var duktig å lagade mat, en av hans favoriträtter
så blev alla nöjda å glada

Å nu har barnen precis hamnat i säng, å dags för bara vår tid



Kommentarer
Postat av: Marcus

jag älskar dig...

2008-08-13 @ 10:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0