Söndag

Igår vart det ju kalas
Emilio fyllde tvår år
Trevligt hade vi vuxna
å barnen hade jätteroligt

På kvällen spelade jag å marcus simpson spelet på 360
Å åt godis chips å allt sånt där, precis som vanligt

Idag hade jag sovmorgon
marcus väckte mig vid tio med frukost på sängen
Sedan blevd et bus å lek för hela slanten, byggde värsta tågbanan med Kian
efter lunch gick vi ut
Hälsade på linda, elelr vi satt på gården hos dem
så barnen kunde leka
Så fint väder idag ju!

Hemma blev det massa bus å lek igen
Tyvärr inte så ofta man har tid å ork att bara leka så mycket med barnen
så dte känns verkligen bra att dte har blivit massa av dte idag
Jag å neah har byggt massa torn av klossar
eller jag byggd eå hon rev, men roligt hade hon
Går mer å mer för varje dag nu
Å hon är så söt när hon gör det
älskar det hära tultandet
Kian tultade ju aldrig såhär
men dte är ju baar så gulligt!

Ikväll blir det mys, lägger oss tidigt ska ju upp så tidigt imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0