Onsdag

Dagarna har riktigt segat sig framåt
men det är bara för att man vill att den här veckan ska ta slut

Neah har lärt sig vad godis är nu
Inte bra, inte ens tio månader å vet redan vad godis är
Med Kian kunde man äta godis framför honom tills han vart långt över ett åetthalvt år
utan att han visste vad det var
Men nu när hon ser godispapper, säger hon namnam å ville ha det
så dte är godis å välling som är namnam
elelr bara man tar fram flaskan så säger hon namnam
men bara godis å nappflaska
men det räcker med tat ge henne godispappret så är hon nöjd
Å dte är ju bra så länge hon kan vara utan innehållet

Marcus har vart duktig å förutom att dammsugat å torkat golv osv, så har han faktiskt lagat mat
ja han som inte kan laga mat
så att jag fick mat när jag kom hem från jobbet
han hade tillochmed fotat det:

pyttipanna ala marcus

Å jag har fotat barnen lite, neah när hon äter godispappaer å Kian när han stajlar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gott att komma hem till dukat bord :)



Så söta barn du har, och dem har jag ju t.om sett irl, tihi!

2008-08-13 @ 15:53:17
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0