Onsdag

Igår minns jag inte alls vad vi gjorde, inte jsut nu iaf
förutom att jag gick bredvid igen på kvällen
gick bra, kändes mycket bättre igår

Idag har jag vart på det riktiga jobbet
dock inte jobbat, utan bara lämnat t2an, kändes som dte var säkrast att lämna den där
Men roligt att träffa alla
Hade med mig Neah å alla blev helt kära typ

Annars idag så har jag vart å köpt massa hårfärg, får se om jag blir nöjdare med håret idag
sitter med färg i just nu, baar väntar på tat få skölja ur det
Sedan måste vi hitta på något, marcus börjar få abstinens av att vara hemma
Å nu är ju vi faktiskt lediga tillsammans ända fram tills den 12
så skönt så.

Förresten?, någon som ska på mammagruppen imorgon?

Kommentarer
Postat av: June

Hej! Vi kommer inte imorn - både Nora och jag är som sagt sjuka. Nora är bättre idag men jättesnorig och hosta. Onödigt att smitta ner alla andra barnen. Hoppas på att komma nästa gång! Hur tyckte du de va där nere i vårat byggarbetsstök? ;-) Inte så mysigt va...? =) Puss

2008-08-27 @ 16:46:12
URL: http://mammajune.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så gott att ha så många dagar ihop - hoppas att ni hittar på något skojsigt :)

2008-08-27 @ 23:45:34
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0