Onsdag

Onsdag idag då
Natten gick rätt bra för Kian, han kissade inte under natten, men när han vaknade så kissade han pyttelite i kalsongerna innan han, hann till toan
så dte går ju framåt iaf
Idag gick jag upp runt åtta, Marcus var ju redan uppe med barnen då
men jag tog neah å följde Kian till dagis
sedan var jag å neah ute å gick en rund
å gick bort till maxi, kollade lite på skorean å köpte en söt baddräkt som Neah kan ha nästa sommar
man får passa på när det är rea.

Sedan var dte bara att gå hem å tvätta
Marcus hade vart superduktig medan jag var borta, var ju borta i typ två timmar å hela tiden hade han tillbringat med tat städa
riktigt storstädat, dammat å dammsugit å plockat bort allt från diskbänken å rengjorT allt, exakt allt, det glänste om hela diskbänk å kranen. Micro, kaffebryggare mixer å spisen så ånt hade han putsat.
han har aldrig gjort något sådant innan utan att ha blivit tillsagd
förutom den vanliga städningen då
så jag blev verkligen superglad

När tvätten var färdig gick jag över till linda
myste med felicia å satt å pratade å så
Å neah lekte på golvet å pillade på exakt allt
Kian följde inte med dit, utan han var med Marcus å Johan istället å sprang på stan
Nu har vi nästan precis kommit hem allihopa
så får se vad vi hittar på ikväll
verkligen så skönt tat vara ledig iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0