Måndag

Shit vad tiden går, redan måndag igen!
Hinner ju knappt med, vi har ju knappt på datorn här hemma heller, så därav lite dålig uppdatering

Helgen gick otroligt fort, trots att vi knappt gjorde något alls
Igår gick vi en runda i stan jag marcus å Neah, satte oss på uteservering å fikade å precis när vi vart färdig, så öppnade himlen sig, så vi sprang till bilen,
Så istället för stan så åkte vi å hälsade på Tobbe en runda, sedan var dte dags för att hämta Kian på stationen.
Efter dte blev det bus å lek å matlagning.
När barnen somnat vid åtta, kom min mamma över å jag å Marcus åkte in tuill stan igen gick på Bio
Vi såg Hancock, den var bra,svår att förutspå, vilket är bra.
Åkte hem direkt efter filmen, så vi kunde köra hem min mamma, hon skulle ju upp å jobba.
jag å marcus satt ju uppe ganska länge, innan vi kom i säng

I morse, kom Kian å la sig jämte mig vid sju, men somnade om gjorde vi båda två direkt
Marcus gick upp med Neah vid halv åtta, men hon somnade om direkt efter vällingen
Vid halv tio vaknade jag igen, då satt Marcus själv uppe, båda barnen sov fortfarande, men vid halv elva tyckte vi det räckte, så då fick Kian gå upp, helt yrvaken var han, trots att han hade sovit nästan 15 timmar?!
Vi gjorde oss iordning, käkade frukost allihopa tillsammans
Sedan gav vi oss ut i ösregnet och åkte in till stan, för tat shoppa lite
Neah fick två playsuits, Kian fick ett tvspel med Tomas å vännerna, som de reade ut
Å marcus köpte hdkabel att ha mellan datorn å tvn+ längre sladdar till suroundsystemet, å jag skulle boka tid på mödravården, för insättning av spiral
Men man skulle hellst ha mens när man sätter in den, så jag fick snällt vänta, och efetrsom min mens fortfarnade?! inte har kommit igång, så blev dte inhandling av fler kondomer där, så det inte blir fler bebisar. Mycket billigare där 20kr för 10-pack profil.

Sedan åkte vi till maxi, köpte allt som behövdes och sedan blev det att köra hem å laga mat.
Tråkigt väder, så inte så mycket man kan göra idag. men nånting ska vi nog kunna hitta på lite senare.

Bilder från i torsdes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0