Måndag

Kunde inte somna alls igår

låg å tänkte massa på att flytt

fast jag vill ju igentligen inte flytta

Vi stormtrivs ju här

men snart måste vi ha större

Plus att dte är lite tråkigt att vi knappt har plats att bjuda hem folk

i köket får det inte plats att sitta

Å i vardagsrummet i sioffan vill man inte sitta å äta

å dte är ju verkligen tråkigt att vi aldrig kan bjuda hem folk på mat å så

eller inte ofta iaf, för dte blir så krångligt

å för tat inte tala om när nån fyller år, särskilt barnen med barnkalas å allt

vet knappt hur vi ska lösa dte nu när Neah fyller år


Men men dte löser väl sig


Idag har jag "jobbat" eller gått bredvid

vet inte om jag kommer vilja jobba där på riktigt

men kan ju tänka mig att jobba där lite då å då

Ska ju inte säga så , men är ju så van vid att vara ute
å trivs ju så med det
Men chefen tyckte ju att jag skulle gå bredvid i utegruppen med
men känns som om jag väntar med det nån månad

ikväll blir det hemmalagade revben, de är inne i ugen nu
Var ju duktiga å åkte å handlade massa när jag slutat
såd et är dte ändasom hänt idag jobb å handlat sluatade ju fyra
Inget planerat att göra imorgon än så länge heller


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har inte heller plats i köket men vi ska köpa klaffbord så att man kan ha långbord i vardagsrummet.. har aldrig varit mycket för "finbord" för det står ändå bara och dammar då vi föredrar att äta i köket, "vi i familjen" så att säga. Men förstår att ni suktar efter lite större..

2008-08-27 @ 23:46:51
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0