Måndag

Kian är så snäll:
Mamma, du har sån tjock mage å sån tjock rumpa, men smala tuttar....
Barn gör en verkligen alltid så lycklig!

Måndag idag, jobbat idag,
massa var på Las, så typ inget att göra.
Sjukt trött var jag med.
Å som vanligt hör massa av sig å vill göra massa roliga saker
Som alltid de dagar jag jobbar å är sjukt trött.


Somnade en liten stund på soffan efetr jag hade busat med barnen när jag kom hem efetr jobbet
Å sedan kändes alt bra igen.
Så ikväll har vi vart ute å lekt lite å gått en promenad, jag marcus å barnen
å kian har använt sin nya trampebil, som vi köpte till honom igår.
å Neah har börjat att ställa sig upp, utan att hålla i något oxå försöker hon gå lite mer, men vågar inte riktigt
Nu ska jag lägga Kian, Neah har ju redan däckat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0