Lördag

Fredag igår
var en runda hos mina föräldrar
min syster kom dit med familj så det blev att klippa henne
satt å pratade en stund
innan dte var dax att lämna Kian på stationen
sedan gick jag Marcus neah å tobbe in till stan
de tre gick å fikade
Å jag gick ENSAM i affärer
Det var riktigt skönt att bara ta hänsyn till sig själv å kunna prova dte man ville
Sprang på june, å nu börja hon bli riktigt stor, men så rund å fin mage, å jag var ju baar tvungen att tafsa lite, jag kan inte låta bli, jag är verkligen en sån där jobbig person när någon är gravid
Ja, ni vet en såndär som bara måste ta å klappa på magen
fast självklart baar på folk jag känner,inte en sån där som sringer runt på stan å tafsar på gravida

Blev dock inte så länge jag gick själv i stan, marcus å tobbe skulle in till musikalen, å där är svårt att få in barnvagn, så dte blev en runda med Neah för mig
sedan gick jag hem till min mamma igen, gick å handlade med henne å bara satt å pratade om lite allt möjligr

senare på kvällen kom Linda över till mig med lilla Felica, så massa bebismys för min del
Neah låg ju å sov så sött i sin säng
jag å Linda krängde godis å satt å pratde om ALLT
Hade jättemysigt

Senare på kvällen ringde jessica å frågade om jag ville följa med henne till mårtensson idag på morgonen vid elva för tat bli sminkade å fotograferade, men kände s inte så lockande, men sa att jag skulle tänka på dte iaf
Men när jag vaknade idag, så kände jag verkligen inte för det
urtan väckte Marcus å sa att vi skulle till ikea
så vi bara gjorde oss iordbing å före halv nio var vi på motorvägen, åt inte ens frukost
utan dte gjorde vi på ikea direkt när vi var framme
Å eftersom vi bara hade tänkt åka till ikea så tog vi ju inte med nån vagn
neah sitter ju bra i kundvagnen så dte behövs ju inte
men vi var bara på ikea nån timme eller två
köpte massa (o)nödvändiga saker, ja massa billiga saker å ändå blir dte dyrt i kassan
Varför är dte alltid så?

Men iaf så slutade det med att vi hamnade i Lund
tänkte åka till landskrona för att hälsa på Sara å kenny men de var i lund så dte blev dit vi oxå kom
Satt å fikade med dem å sedan satt vi i parken så neah kunde gå å krypa som hon ville
Nu går hon faktiskt riktigt bra ute, fast bäst utan skor då
Vid tre skulle dem på bio
Så då ringde vi jehona å Linus så dem kom in till stan
gick å käkade å sedan satte vi oss i samma park, lite jobbigt utan vagn, tungt som fan att bära på bilbarnstolen  med Neah i, men det gick bra

Åkte å kollade in jehonas lägenhet å så,
innan vi tillslut åkte hem
Riktigt rolig dag så kul att träffa alla
så länge sedan ju
å sara passade verkligen i att vara gravid
trodde hon skulle ha pytteliten mage, men den var faktiskt ganska stor den med
Jobbigt att köra bil i Lund iaf, dåligt skyltat å massa enkeriktigt, avr riktigt nära på att krocka en gång med, men som tur så gick allt bra
ikväll blir dte väl som vanligt att kolla på nån film, mysa å käka godis

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan det vara jobbigt för dig att köra bil när du inte ens har körkort?????

2008-08-31 @ 21:33:24
Postat av: sassa

vad jag kan se så har jag inte skrivit att JAG tyckte det var jobbigt att köra bil i lund, utan baar att dte är jobbigt att köra bil där, alltså för vem som. Eller så kanske dte var just på grund av att jag inte har körkort som dte var jobbigt att köra, jag menr hur lätt är dte att köra utan körkort?

2008-09-01 @ 11:23:48
URL: http://barasassas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0