Lördag

Igår väckte marcus mig vid halv tio
Var jätteutråkad å ville verkligen hitta på något
Så vi bestämde oss för att åka till g-kås
ringde mamma å kollade om hon hade lust att ha barnen
å det gick bra
så vi åkte strax efter elva
Shoppade massa, hela vagnen var full av leksaker til Neahs födelsedag å till julklappar till barnen å Kians födelsedagspresent
jag vet att dte är lite väl tidigt
Men lika bra att börja tidigt s slipper man stresse
Det blev ju en del saker till oss med å 4000 lyckades vi nog göra av med där
men dte var ju väldigt mycket vi fick för pengarna, så alla vart nöjda å glada

Fick ju "låna" från sparkontot en del efetrsom att Marcus även köpte en ny mobil
inte på g-kås då alltså
Men mobiler är ju inte billiga precis
Fast pengar är ju till för att användas å inte bara sparas

Vi var väl iaf hemma runt fem
sedan blev det mat å bus med barn
När barnen somnat, passade jag på att slå in allt vi köpt som var till jul å presenter, tur att vi köpte mycket papper för dte gick åt över nio rullar, helt sjukt
fast dte var ju inte supermycket papper på rullarna precis

Vid åtta kom Anna å Fidde över
vi dracvk lite öl/vin
spelade olika spel käkade chips
å skrattde som fan, eller iaf jag
upptäckte hur sjukt dålig jag var på rappakalja iaf
men det var roligt
Vid halv ett "körde" Marcus ut dem
men vi somnade inte förrän efter två
Klockan sex vaknade jag
som vanligt kunde jaginte sova bra n'är jag har druckit lite
vaknar jag, så kan jag inte somna om
Vid sju väckte jag Kian, så han kunde gå upp å kissa
andra natten nu på raken, som dte inte har kett någon olycka på
så duktigt av honom
sedan plockade jag upp neah
å sedan dess har dte vart full rulle här

Ska försöka få tid tilöl att vila lite sedan, blir ju barnkalas idag å då måste man ju ara på topp

Kian som tvingas upp på toa för tat kissa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0