Fredag

Tack för kommentaren carolina, så roligt att höra, ja vi försöker ju hina med att göra så mycket som möjligt med barnen. å det är ju underbart att vara med sina barn, de ger ju tusen ggr mer tillbaka

Fredag idag.
Igår jobbade jag kväll 13-21
Gick upp vid sju med barnen, marcus fick sova ut lite
Började tvätta direkt, för att bli av med det.
Sedan vid halv tio, när Marcus gårr upp gick jag å Kian ut på gården
han lekte med bilar, sandleksaker å körde sin polisbil, såndär som man kan sitta på
medan jag passade på att sola lite
Fast blev ju en del mys med Kian som oxå ville ligga på handuken om vart annat

Efter jobbet, tittade  jag förbi Louise, satt å baar snackade, vart baar där nån timme, men dte var trevligt
Skönt att komma iväg lite själv utan barn med
Men blev ju att jag kom i säng lite för sent, skulle ju upp å jobba idag med, bara 7-13, men ändå

Kian vaknade när jag gick upp vid sex, så vi åt gemensam frukostå så, inte så ofta man gör dte nu när jag jobbar
Vart lite kaos på jobbet, men dte löste sig mot slutet
Efter jobbet träffadejag marcus å barnen som vart ute å lekte på snurrlekplatsen
ja vi kallar dne så, finns massa snurrsaker där
Där hade marcus även tillbringat hela torsdagskvällen, han hade ju köpt ny digitalkamera, så var ju tvungen att prova den, är lite väl avancerad, men vi ska nog lära oss den
han fick även lov att köpa nytt surroundsystem eller hammabiopaket eller vad dte nu heter, så glad vart han iaf

efter att ha varit en stund på lekplatsen, stack vi hem, hämtade badgrejer och gick hem till mina föräldrar,
för att låna trädgåden, barnen fick varsin pool
eller neah fick bada i tvättbaljan å Kian fick poolen,
å jag passadepå att försöka få lte sol, nu när dte tyvärr är sista soldagen
Vid tre stack kian å marcus, kian skulle ju iväg till hbg
Så baar jag å Neah å mina föräldrar kvar
neah har sovit sedan tre, så jag harpassat på att klippa min pappa
Så lite snäll är man allt, men klippte det betydligt kortare än han ville, för jag å mamma tyckte dte varsnyggare
marcus är å repar, så tänkte stanna här tills han kommer hem,
ikväll blir dte myskväll, men först inom maxi, för mina kläder som jag beställde i veckan har kommit

Nu är jag ledig tre dagar i rad, så underbart, ska försöka hinna me datt träffa lite vänner den här helgen, tyvärr så jobbar ju en del, å en del e bortresta, men några ska vi nog lyckas att träffa, har ju inte blivit så mycket av den biten dte senaste, har ju jobbat å den lediga tiden har ju mest gått ill familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0