Fredag

Idag var min sista dag på jobbet
eller ja min sista dag enligt vicket
ska ju jobba söndag med å sedan gå bredvi på nya ställen mån-tis+ mån tisdag veckan efter det
men annars kommer jag numer att vara ledig!!
Känns så skönt, men jag vet att i oktober kopmmer jag klättra på väggarna igen

Efter jobbet idag så vart vi å lämnade kian på station
sedan blev dte shopping för resten av familjen
Vi åkte till eurostop, Neah behövde faktiskt lite nya kläder
så hon fick två tjocktröjor, en body, ett par byxor, två strumpor, ett par strumpbyxor en klänning, å ett par skor, ok allt kanske inte behövdes, men när man väl är där kan man ju inte låta bli
Å jag köpte inget till mig själv, ganska stolt faktiskt
eller jag klackade om ett par skor och köpte en vas
å sa att nu kanske jag får nåt i den nånn gång oxå
men marcus förstod ju inte alls ändå
Marcus köpte ett xbox360 spel och klippte sig
Jag vet att dte är onödigt att han betalar för att klippa sig när jag är utbildad frisör
en eftersom att jag inte vill klippa honom så som han vill ha det, för jag tycker att han ska ha dte annorlunda, så får vi väl offra dem pengarna på det
jag är aldrig nöjd när nån annan klippt honom
han är ju nöjd när jag klipper honom, men dte är ju inte alls så han vill ha dte igentligen

Ikväll blir dte nog bara mys
går väl en runda tilll videomix, tobleronen börjar ju ta slut, å man börjar ju tröttna på dne med efetr att ha ätit varje dag nu en vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0