Våra bästa år

så dålig serie, men ändå bara måste jag titta på det ibland, sådär en gång varannan vecka. tycker igentligen dte är skitdåligt, men ändå måste jag se.

Neah ligger i soffan och sover, som vanligt vid den här tiden.
Fick i henne lite gröt före iaf, men inte mycket. Hon vill ju inet det, å tänker ju inet tvinga henne, även om man får truga som fan.
har sorterat tvätten, men tvättar ju bara kläderna, lakanen å handukar å sånt pallar jag inte ensam ju, men fyra maskiner blev det iaf.

Måste göra något sedan idag med, vet inte vad bara än så länge. men är jag bara hemma en hel dag, så blir jag så uttråkad. Å idag är Marcus repdag, så då är jag ju ensam nästan hela dagen. Men tvättar ju till klockan ter, så blir inte så mycket tid över att hitta på något, innan dte är dags att laga mat.
 
Ikväll börjar ju desperate housewifes igen, så dte måste man ju se, dubbelavsnitt till och med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0