Uppdatering

Mycket som hänt sedan man skrev här sist, får väl bli en liten uppdatering.

I fredes lärde sig Neah typ att sitta, man kan ju fortfarande inte lämna henne hur som hellst, men hon kan sitta utan att ramla länge nu mer än en kvart iaf.

Så nu är hon ju ingen bebis allls längre, det går för snabbt alldeles för snabbt. Man vill ju att de ska vara bebisar så länge som möjligt.

I fredes vart jag och Marcus barnlediga för första gången sedan den 20 oktober. när Neah hade somnat, stack vi hemifrån. marcus Lillasyster å låtsasyster satt kvar hos oss och var barnvakter.
Först gick vi en runda på stan, efter det blev dte fika på Vattenporten, sedan blev det en tur hem till Lillan och daniel,vid halv elva var vi hemma igen. Så bara två timmar. Kändes väldigt konstigt att vara helt utan barn, lite jobbigt men samtidigt mysigt.

På lördagen var vi i falkenberg och gjorde årets första grillningsförsök. Det blev några halvfärdiga korvar, efter att ha eldat upp ett helt paket servetetr för att kolen skulle glöda. Det blev iaf mycket lekning på lekplatsen med Kian,Typ den roligaste lekplatsen som finns är ju där på vallarna. jag har nog nästan roligare än Kian. Tur tat man har barnasinnet kvar iaf. Efter grillningen följde vi med hem till andy och Sandra för en snabb visit.

Igår var vi riktigt trötta, så efetr jag hämtade Kan på dagis och Jag å neah hade fått i oss mat, skulle vi bara mysa lite i soffan allihopa, före vi skulle gå till lekplatsen. Men vi däckade allihopa å sov rätt länge. Men när Marcus hade kommit hem från jobbet, å vi hade käkat så stack vi ut, var på int mindre än tre olika lekplatser, Finns ju så många olika här omkring,Det är ju perfekt område för barn här. Väldigt fina lekplatser oxå, två som är helt nya och jätteroliga. Fast roligast har nog marcus, leker så mycket så Kian knappt får vara med, ha ha
på vägen hem gick vi inom affären, köpte massa choklad å olika nötter å sånt. Jag höll mig iaf ifrån godis i en vecka. Vilket verkligen var duktig av mig.

idag, har dte ju vart så fruktansvärt fint väder, så man har ju inte kunnat avar inne, typ förbjudet att vara inne när dte är så fint ju. Har vart i stan med Lillan och June + alla barn då. Shoppat lite, fikat på uteservering å myst på torget, å låtit barnn springa runt å leka med varandra. Så skönt var det. Konstigt nog så fanns det inga vårjackor till bebisflickor, inte någonstans, eller jo lindex hade, men de var fula...
neah har vart så söt idag, värsta pandadressen:

tack för den Simone..

Så nu ska jag mysa med barnen, för snart läggdags ju för dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0