Torsdag /dagens morgonfrilla

Idag är jag trött, väldigt trött faktiskt, mend et är ju inget ovanligt=)

Var hemma strax efter tio igår, hade verkligen roligt,
Blev inte riktigt sovdags för Marcus och mig förrän vid elva, rätt sent för att vara oss ju.
Men precis när jag höll på att somna så började neah hosta, hon är ju lite småsjuk, å jag kan inte somna när hon ligger å hostar, blir så orlolig. Så tillät inte mig att somna förrän runt ett, då hon hostat färdigt. on hostat ju inte konstant hela tiden, utan dte var långa uppehåll, emn varje gång jag tänkte somna började hon igen.

Idag är det ju torsdag å mammagruppen vill säga, är inte 100 på att jag går dit, lite för trött kanske. men samtidigt, så är dte ju nästan mer tröttsamt tat bara vara hemma.

Iaf bild på gårdagens outfit + dagens morgonfrilla.


Kommentarer
Postat av: Marcus

vår lilla super sötis. löv you

2008-04-17 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0