Tisdag

Drog mig motvilligt upp ur sängen runt åtta idag.
Ville inte alls, var så trött, men inte så mycket val, emd två små som inte ville sova.

Kian sa direkt tat han inte ville gå till dagis, så dte slapp han göra, jag hade ingen ork att gå dit ändå.
Men starx efetr jag vaknat ringde Madde, vi bestämde oss för att vi skulle träffas på eurostop.

Så det gjorde vi, Kian ville ha sin spindelmannendräkt på sig(såndär med påsydda muskler å allt) å dte fick han ju ha, det blev en runda på hm, köpte bara en mössa till Neah, hittade så mycket fina kläder till henne, å så billigt, men köpte det inte, eftersom att jag vet om att dte inte kommer att användas, har ju redan alldeles för mycket.

Efter hm gick vi till mcdonalds, åt glass å Kian fick leka av sig lite
Sedan gick vi hem igen.
Nu har vi fått i oss lite mat, skulle igentligen vara på bvc idag, sån föräldragrupp, men känns så onödigt i dte här vädret, går hellre ut å leker lite.
man får ju passa på, så onödigt att vara inomhus när dte är såhär.

Ringa jessica kasnke så barnen får cykla lite ihop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0