Tisdag

Det blev aldrig att vi åkte iväg nåstans igår, efter vi lagat mat å käkat å så, orkade vi helt enkelt inte. barnen var riktigt trötta oxå. Å fem över sju sov båda två.

Å Marcus å jag hade tid för oss själva, duschade å så tillsammans, maserade varandra å bara tog det lungt. la oss redan vid halv tio. Så idag känner jag mig rätt utvilad.
Vaknade vid tjugo i sju av att neah låg och prtaade, så upp å fixa välling, Kian var visst redan vaken, hade gått upp å satt på tv:n och satt och jkollade barnprogrammen.
Har vart nere å¨bokat tvättid till idag klockan elva, tänkte tvätta iaf två maskiner, man får passa på när Kian ä på dagis. Ganska så jobbigt att springa upp å ner till tvättstuga med två små barn. dert går ju, men är så mycket lättare med bara ett barn å  massa tvätt.

Annars har jag inget planerat idag alls, så får se vad som händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0