Söndag

Hur fint väder som helst idag, men blir nog inte att vara så mycket ute idag, eftersom dte mesta av dagen är inplanerad.
Har redan hunnit handla å sådär. Bådejag å Marcus är skit trötta, så blir nog lite av att vila nu När Neah sover. Klockan ett ska vi hämta Kian, å sen är dte ju full rulle fram till nånstans mellan sju å åtta då han somnar...

Igår åkte vi till falkenberg å hälsade på sandra å Andreas, dte var lika trevligt som vanligt. Det är lite synd att man inte bor i samma stad. Falkenberg är ju inte långt bort, men tillräckligt långt bort för att bara titta förbi en timme eller så. Vi var hemma igen runt halv nio nio. Körde inom videmix på hemvägen (det var ju faktiskt lördag) å köpte ett kilo godis. men åt faktiskt inte alls mycket, konstigt nog. Å har knappt ätiti något alls idag heller. inte alls lika sugen som vanligt. Hoppas dte fortsätter så.

Sedan kollade vi på en film om Loch Ness odjuret, den var helt ok, kanske lite mer barnfilm, men ändå bra. Visserligen så såg jag ju inte lsutet, efetrsom att jag däckade i soffan. Marcus sa som vanligt till mig att jag skulle gå å lägga mig, var så sjukt trött. men jag ville ju vara med honom, måste ju utnyttja tiden där barnen sover till max. men han våäckte mig sen när filmen var slut å när han skulle lägga sig oxå fick han berätta vad jag hade missat. rätt vanligt att det blir så faktiskt.

Idag fyller thea 3 år så ska över dit sedan iaf och gratta henne. Efter det får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0