Snart torsdag

Brukar sova vid den här tiden.
men inte så trött idag.

Vi har precis kollat film,
nu sitter Marcus å kollar på tv, ska bara vänta tills programmet är slut, sen blir dte att sova.

Idag har jag träffatt Annelie+ barn,
som vanligt var vi på lekplatsen, var väl där lite mer än två timmar.
Jag var tvungen att få lite irritaion ur mig, å nu k'änns dte bra.

Valde att köpa cigaretter idag,
inte bra, men får skita i dte sen, så onödigt att börja röka igen, särskilt när jag hade hållt över ett år, ok nån cigg ibland men inte röka på heltid.
Alldeles för onödigt.

Men men man kan inte alltid vara duktig.

Idag har jag annars vart duktig å jobbat, bara fyra timmar, mend et var skönt.
ska jobba fredag å söndag med.

Annars har jag hunnit med att kolla Lindas nya lägenhet, å med nya tapeter å så kommer dte bli skitbra.
Toan å köket var fint å dte är ju dte som är dte viktigaste, eftersom att det ä jobbigast att fixa. men med nya kökshandtag kommer det bli skitbra.

Dags för sängen nu iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0