Sjörövarfabbesfarfarsfar

I dag vaknade jag som vanligt av att Neah gnällde till kl 05.17.
Hon brukar vakna till nångång då, så trycker man i nappen i munnen oxå somnar hon om.

men idag hörde jag ljud från vardagsrummet oxå, kollade på klockan igen å såg att Marcus fortfarande låg kvar i sängen. Väckte honom för jag trodde han hade försovit sig. Vilket han inte hade, så han blev ju inte så lycklig.

Sedan gick jag upp till kian som satt naken i soffan å sjöng Sjörövarfabbesfarfarsfar å kollade på tv, inte för tat dte går något på tv så tidigt utan han kollade på sånt nyhets text program.
Tydligen hade han kissat ner isg, å tagit av sig allt å tvättat av sig.
Ville inte väcka oss, så satt ju å väntade på att vi skulle ha sovit färdigt.
Jag fick på honom ett par kalsonger å tvingade ner honom i sängen jämte mig, försökte övertala honom att dte fortfarande var natt.
Men eftersom att dte är ljust ute så är dte ju morgon.
Så kommer inte vara så kul när jag fått hem honom från dagis å ska hålla honom vaken rästen av dagen.

men just nu är dte lungt å skönt här hemma, Kian är ju på dagis Mracus jobbar å neah ligger ute i trappen å sover.
har vart ute å gått med henne i en halv timme för tat hon skulle få chans att somna, så vill inte väcka henne genom att bära upp henne, men ytterdörren är öppen så man hör ju om hon vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0