Precis vaknat

Har precis gått upp, Neah sover fortfarande å jag är så trött. Kian har försökt att få upp mig ett tag, men har inte orkat öppna ögonen. så när jag gick upp satt han och kollade på bollibompa.
Känns som om det blir fint väder idag, Men ksa ju upp till sjukhuset, ska vara där vid 14.30, så hinner ju göra något före. Min mamma ska vara barnvakt, första gången någon kommer att vara barnvakt åt neah, har ju haft två timmar innan men då sov hon ju, så det gälls ju inte.

Hon är ju i sån seperationsfas som fan nu och så pappig. marcus är verkligen henes idol. Hon blir så sjukt lycklig när han kommer hem och på helgerna är det bara han som gäller, vill bara vara hos sin pappa. Kian  han får henne att skratta hur lätt som helst. Medan vi andra får kämpa som bara den. Lite orättvist.
Kian har dock kommit till den fasen att han inte vill ha någon lillasyster längre, utan tycker vi ska åka och lämna tillbaka henne på sjukhuset, eller så kan hon få flytta hem till mormor.
Ja barn har ju sina ideer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0