Onsdag

Idag bestämde jag mig för att gå upp tidgt, redan vid sju, för att hinna till dagis och slippa stressa. Valde att duscha, å självklart vaknar Neah, när jag står där med schampo i hela huvudet. Då är dte verkligen bra med två barn, för de större kan ju ta hand om det mindre. Så dte var bara att ropa på Kian, å han gick in där inne och gav henne en napp.
Sedam hörde jag hur hon låg där inne å pratade nöjd med sig själv, jag kunde till och med raka benen, vilket jg inte gjort på evigheter. Det har ju ändå vart vinet å palla raka benen då =)

Madde ringde sedan på morgonen, ett tag sedan vi pratade, förlåt jag är så dålig på att höra av mig. men det var kul att hon ringde, så kom ju rätt försent till dagis ändå. men men de säger attd et inte gör något att jag har lite egena tider.

Efter dagis gick jag till eurostop å hämtade ut det dära paketet som man får från liberoklubben. men dte var ju inet så mycket man fick där i. men gratis grejer är ju alltid bra iaf.

Å nus ka jag leka med Neah som precis vaknde å fixa disken å sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0