Morgon

Fisen vaknade vid halv sex, men åt bara å somnade om direkt, å jag somnade när jag ammade som vanligt. Trångt i sängen vart dte med, med 4 pers i 160 säng. Sov inte alls bra i natt, näsan rann å ögonen rann.

Vid åtta vaknade barnen igen, Marcus gick upp med dem, och igår åt Kian macka på sitt rum före han somnade, så det sista jag hörde innan jag somnade om var; Marcus min macka är hård, då Kian försökte äta kvällsmaten till frukost..
Ja, Hanna man borde lägga sig tidigare, fast med ett nyfött barn, kan man ju sova i princip när som hellst, de sover ju så mycket, men tyvärr så gör ju inte tre-åringar det.

Jag gick upp vid halv elva efter Kian hade kommit in och hoppat på mig två ggr, och skriikit Det är morgon nu, gå upp nu mamma!! Så fick gå upp, snyta mig och trycka i mig lite frukost å varm choklad.

Söndag idag, har bokat tvättid, ska försöka tvätta upp kläderna, men handdukar å såntskiter jag i, det får vänta tills i veckan eller nästa eller nästa igen, vi har så mycket ändå. Hatar att tvätta ensam med barnen.

Kian har kommit in i den fasen nu, då han inte alls vill ha en lillasyster, utan vill att vi ska vara bara vi tre igen. Kan ju förstå honom, måste vara sjukt jobbigt att få syskon. Hälften av ens uppmärksamhet försvinner, bebisen är de ju aldrig någon som skäller på osv
På bvc sa dem att få syskon är typ samma sak som att en spartner tar hem en ny pojk/flickvän och sedan ska man acceptera det och leva i harmoni allihopa, å vem fan hade accepterat det?
Inte jag iaf....

dåligt väder idag med, bara massa regn, så händer väl inte så mycket idag



Kvälls å morgonmys på bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0