Måndag

Dagen började vid tjugo i åtta, eller dte var då vi gick upp iaf.
Sedan vart dte full rulle hela dagen, stress till dagis för tat hinna nåtsådär i tid. em för att mata Neah och sedan iväg till Maxi för att handla lite mat å så. Efter dte var det ju dags för matdags igen. sedan hämtning på dagis.
Tog med fotbollen och lite grävleksaker dit, å utanför träffade vi grannen och hennes barn, så jag frågade om Linus ville följa med oss till lekplats och det ville han ju självklart.

Så jag Kian, neah och Linus gick till lekplatsen, efetr typ en timme ville Linus hem, så vi gick och lämnade av honom, sedan var det dags för mellanmål. Lillan ringde, jag hade ju ringt henne när hon sov och vi bestämde att vi skulle träffas vid lekplatsen vid tågstationen, June och Nora och Manuela med bebis skulle oxå komma dit. Så packade med bokstavskex och mer eller sådan från nestle för barn. hannn bråka med Nicklas, förstår inte varför han tvunget skulle ha gemensam vårdnan, när han ändå inte alls lever upp till kraven.

Hade mysigt med alla barnen på lekplatsen iaf, dem leker ju så bra nu, så vi kan sitta på bänken å snacka lite skit oxå om vart annat, fick redo på en rolig nyhet iaf. Vid halv fem, beslutade vi oss för att gå hem igen, kian somnade ståendes på ståbrädan, under hemfärden. Trodde inte man kunde osva ståendes. hemma hade Marcus börjat med maten när vi kom, sedan fixade vi resten tillsamamns.

Strax efter sex, var dte bara att dra på ytterkläderna igen oxå gick vi över till Jessica en runda och hälsade på henne och Thea. barnen lekte och vi hade trevligt som vanligt. Vid åtta var vi hemma igen, så nu har barnen kommit i säng, mercus spelar x-box live med nån kompis och jag sitter här.

Underbar dag iaf, så skönt med vår, har längat så mycket efter dte här. Förstår inte folk som sitter hemma i det här vädret, Å så bra för barnen att få vara ute.
Hoppas på samma väder imorgon....


Kommentarer
Postat av: Carro

jag älskar att vara ute i det fina vädret :) men. inte så kul för Nova blir så rastlös i vagnen..
vet aldrig var jag ska gå.. så blir oftast bara när man har speciella ärenden. vilket är trist :(

2008-04-07 @ 20:53:25
Postat av: Sandra

Låter som en kul grej, de där med shoppingen, säg bara till när ni kan!

2008-04-08 @ 07:52:09
URL: http://sandravictorias.blogg.se
Postat av: Carro

Menade att jag gärna går med någon dag til någon lekplats ;) om du vill!

2008-04-08 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0