Lördag

Hade inte ens på datorn igår, så därav attjag inte har skrivit.
hade så fullt upp hela tiden.
vaknade väl runt åtta igår, stress för att hinna till dagis med Kian, men kom ju självklart 20 minuter försent.

Sedan åkte vi till maxi och handlade, jag marcus å Neah, lättare att handla med baar ett barn, så vi försöker göra sånt på fredafar, när Kian är på dagis. sedan hem packa upp å så, fixa lunch å sen hämta Kian.
Direkt efter dagis gick vi till lekplatsen, hade med alla spadar å sånt föär en gångs skull, jessica och Theakom dit efter en liten stund, som planerat.

Marcus lekte med barnen, så jag å Jessica fick lite tid att sitta ochprata å så. Svinkallt var det, höll på att frysa ihjäl typ. Eller kändes nästan så.
Efter lekplats, var dte bara att gå hem fixa mat (igen), Chiliconcarne, så gott var det. fast Marcus tycker typinte om det, men jag tvingade honom att äta iaf.
Efter maten åkte vi till eurostop, för att försöka att hitta en vårjacka till Neah, blev en ljusrosa med mörkrosa prickar på, inte jättefin, men finast av dem som fanns, å hon vart söt i den iaf. Tyckte dock inte dte var roligt att bli väckt för att prova jacka. Men jackan blev köpt + att det fick bli en klänning tilll henne med.
Inte för att dte behövdes, hon har så mycket kläderså vi hinner inte använda dem. men det är juså roligt att köpa de små klänningaran å kjolarna.

Efter eurostop blev dte hem å fixa mat till Neah å sedan blev dte en tur hem till micael å marika, fikade å så.
Jag å marcus var sjukt trötta båda två, så vid halvåttanär vi vart på väg från dem, ringde jag min mamma å kolladeom hon hade lust att ah barnen. å det kunde hon ju.
Så neah skulle sova borta för första gången i sitt liv. För att ajg å marcus skulle få sova för oss själva, utan att nåt av barnen väckte oss.

Det gick skitbra för Neah att sova där. jag sov judock inte så bra, Alltså jag tycker verkligen att dte är fruktansvärt dem första gångerna man lämnar bort sina barn. Kunde knappt sova, å ville åka å hämta henne 76 ggr typ, för jag tyckte dte kändes så hemskt att lämna bort henne, fast jag vet att hon är helyt trygg med min mamma.

Men så är dte ju att få barn, man kan inte sova bra med dem, för antingen vaknar dem, eller så vaknar jag bara för att kolla att de verkligen andas. å sover de borta kan jag inte sova eller slappna avhelt för det. jag kolar ju Neah typ 1-2 ggr i timmen att hon andas när vi lagt henne för kvällen, måste gå in och kolla hela tiden. Å jag varlikadan med Kian. Kollar honom ofta fortfarande. jag vet att jag måste släppa det.men det går inte.

Aja, vi kollade på film å sen låg vi å pratade till långtin på natten å höll om varandra å pratade å prtaade om allt som det inte finns tid till annars.

Åt god frukost i dag, baguetter som man värmer i ugnen å så, sedan åkte vi till maxi för att kolla om det fanns några biljetter till cirkusen kvar. Då var klockan tio, å eftersom attbiljetterna släpttes kl 8 å bara kostade 55kr istället för 155 så trodde jag ju att de skulle ta slut på en kvart. men dte fanns kvar,.Så om två veckor går vi på cirkus, å kian som har tjatat om detta hur länge som hellst. han kommer bli så lycklig. neah får nog avar hos mormor så länge. Tror dte kommer vaar jobbigt för henne att sitta stilla i två timmar..

Idag är dte fint väder, har till och med ballerina på mig idag. Börjar visserligen bli förkyld, näsan rinner å nyser hela tiden. men ute kommer vi vara massa idag, man kan ju inte gå miste om en sån här dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0