Kväll

Blev att gå inom mitt jobb en runda innan, lämna papper å hämta schema.
Schemat var helt ok.
Trodde först jag skulle jobba hur mycket som helst, men hade kollat fel.
Ska jobba 80% å dte känns helt lagom.

Efter det gick vi till lekplatsen, Neah sov i vagnen, så jag å kian kunde leka helt ihop.
På den "nya" lekplatsen är dte sån stor gunga, som vi kan ligga å gunga i/på tillsammans, asmtysigt, så det gjorde vi länge + att han lekte själv en lång tid, när jag satt å kollade igenom schemat å så.

Men vart hemma igen strax efter fyra, så bara ute i nästan två timmar.
Sedan påbörjade jag maten, å neah fortsatte sova ute i trappan, som vanligt, grannarna tycker nog jag är lite konstig som har vidöppen dörr å ett barn sovandes där nere, emn hon sover ju så bra i vagnen, känns onödigt att väcka henne.
När jag höll på med matlagningen blev Kian riktigt trött, så det var rätt kämpigt att hålla honom vaken, han bönade å bad om att få lägga sig.
Men gick bättre när Marcus kom hem, han tog ju Neah med sig upp när han kom.

Efter vi hade ätit var Kian helt pigg igen å somnade inte förrän efter åtta, neah somnade faktiskt före honom för en gångs skull. Tvättade två maskiner oxå, så nu är tvättkorgen nästan tom =)..

Kollade som vanligt på barnmorskan å sedan pratade jag en stund med Linda i telefon. Känns så skönt att allt är som vanligt igen. Jag visste ju om att jag saknade henne. men dte är först nu när man umgås igen, som jag har insett hur mycket. men tyvärr så var vi ju tvungna att bryta. men nu så går det, å den här gången är jag säker på att allt kommer att gå bra.

Imorgon blir dte späckat schema, från morgon till kväll, träffa Annelie, sedan mammagruppen, sen bvc sedan träffa linda. Mne det är ju bara roligt.


Snart börjar dte komma bebisar igen.
Jennie i maj, Linda i Juli, Madde i augusti, Sara i november + en till i november/december. Sedan är dte ju några till som är gravida men ingen vad jag vet ännu, som spelar så stor roll för mig. men för en del är ju bebisverkstaden i full gång. Så förväntar mig i början på nästa år med.
Så bra för då finns det alltid någon helt ny bebis att mysa med....

Kommentarer
Postat av: Marcus

för någon egen blir det inte..

2008-04-24 @ 19:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0