hemvägran

kian vill som vanligt inte gå hem från mormor, han säger att vi kan gå hem oxå kan han stanna här.

vart färdigpå sjukhuset strax efter tre, gjorde lite olikaundersökningar+ övningar, å dte ända hon kunde säga var att jag skulle äta värktabbletteroch att det antagligen går över med lite mer tid. Hon kunde skriva remiss på sjukgymnast, men dte vart inte så intressant för mig. Sedan läste hon om mina förlossningar och tyckte dem hade gått jättesnabbt och att det varbra att de hade gåttsnabbt och varthelt problemfria. Så att jag skulle vara glad för det. Men tänka på att detta går över.

marcusrepar som vanligt, så kan likaväl stannahär ett tag till, som att sittahemmasjälv med barnen.

ja annelie, det får vi göra om... vi hadeoxå trevligt

fan märker att mellanslaginteriktigt funkar på pappas dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0