hemma igen

det blev en tur till lekplatsen med Annelie, hade trevligt å barnen hade oxå roligt, dock lite bråk å sandkastning å sånt. Men men det är ju inte så farligt. Vi gick direkt efter jag hämtat Kian på dagis vid halv ett,var ju som vanligt sen dit, men fröknarna säger att dte inte är någon fara.
vart hemma nu igen vid halv fyra. Fixat mellanmål till barnen och nu tänkte jag ta ett tag med dammsugaren.

Var faktiskt duktig innan å dammade, diskade, torkade av skåpen å spisen å allt sånt i köket + att jag städade toaletten trots att jag igentligen inte hade någon lust alls. Men vill att det ska vara fint hät när Marcus kommer hem, så vi får mer tid tillsammans.

Får se vad vi hittar på ikväll, har nog lust att åka iväg å hälsa på någon, men får se hur mycket tid som, blir över fetr cvi lagat mat å ätit å sådär. kanske inte hinner fixa så att middagen är färdig när han kommer hem. Men kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0