Fredag

jag åkte hem till jessica igår å hälsade på lite, rökte å snackade skit.
Jag vet jag bordde inte röka, men gör dte iaf. man kan inte alltid vara duktig.

Var där till elva ungefär, sedan åkte jag hem till min kära pojkvän, som hade haft besök av en av sina bästa kompisar, tyvärr hade de ju inte kunnat spela xbox.
Vi var lite övertrötta så somnade väl inte förrän efter tolv, men mysigt var dte.

Imorse gick vi väl upp runt halv åtta, fixade frukost, lämnade Kian på dagis, sedan bar dte iväg till maxi på flygstaden, storhandlade, lyckades fylla sju påsar + lite blommor, å påsarna var verkligen fulla, fick typ ett meter långt kvitto, men mycket för pengarana=)

Sedan var det bara hemma å packa upp å nu är kyl, frys å skafferi fulla till bristningsgränsen. Så skönt!
Efter dte höll vi på att fixa å dona lite här hemma, å sne var dte dags för dagis igen.
Marcus hämtade honom å de stack iväg till sture för att lyssna på marcus kompis som skullespela där, så de får lite ensam tid ihop.
medan jag å neah får lite, men hon somnade ganska snabbt, sover fortfarande så jag har passat på att damma lite, städa toan å så.
Å ska snart in i duschen, sedan är dte ju dags för maten.

Blir nog slappedag idag.
Kian åker till helsingborg idag vid fyra, å imorgon ska mamma var barnvakt till Neah,
Så lördagen kommer bli så rolig, massa planer. Så underbart.

Har fotat lite här hemmaidag å för ett tag sedan, har ju lovat några att få se hur dte ser ut här; så nu kommer bilderna;


Sådär vårt vardagsrum, , kök, hall, toalett, Kians rum, Neahs rum (eller det som ska bli hennes rum) Det rosa där dte står en babysitter är, Neahs sovalkol, där ska henens spjälsäng stå när hon flyttar in på sitt rum. men hon får sova inne hos oss ett tag till. Än tycker jag dte är aldeles för tidigt för henna att sova själv, hon är ju bara ett halvår.
Å på de sista bilderna är vårt sovrum.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Så fint ni har de.. :-) trevlig helg nu! Så ses vi kanske nästa vecka igen.. kramiz

2008-04-25 @ 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0