Fredag

Idag vaknade vi för tre djde dagen i rad runt fem, av någon som låga å sa; bla bla blaa aaaammm bla bla blaaa baba bla
Lät så på ett ungefär iaf.

Men somnade om igen efter lite välling, så jag gick upp runt halv nio.
Blev ju lite stress till dagis, men Marcus fikc köra bort å lämna honom, så blev ju inte så mycket senare än vanligt.
Efter lämningen blev dte först en tur till brio och sedan till maxi för tat köpa lite mat å så.

Vi gör ju oftast det på fredagar när Kian är på dagis, lättast så, han tycker ju inte dte är så roligt att handla precis å vill bara följa med om lekrummet är öppet.

SEdan blev dte matlagning och hämtning på dagis.
Och enligt Marcus säger neah nu pappa, men inte neligt mig hon härmar om man säger paapa svarar/härmar hon baba. Å dte gälls ju inte precis

Vid tre åkte vi över till min mamma, skulle ju lämna Neah där, men hon var inte hemma.
Så ringde på mobilen å frågade när hon skulle komma, hon svarade att hon är nog hemma strax innan fyra.
Så jag frågade om hon hade glömt. Glömt vadÅ?
Vi skulle ju på cirkus å dne började klockan fyra, så hon fick stressa som fan å komma hem.

men vi hann å så, Cirkusen var sådär, dte var ju värt pengarna, men kian tröttnade efter enå en halv timme. men rida kamel tyckte han cvar roligt iaf.

Ikväll vet jag inte vad som händer, marcus vill ju spela x-box så får se vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0