färgat färdigt

Det blev inte så bra som förra gången, men ändå ok, några små fläckar, men skitdessama.

Har klippt Marcus oxå, å nu står han å kletar färg i sitt hår. lillfisen sover nu igen. Jag borde igentligen ta på mig lite kläder, men orkar inte just nu. måste prova de nya jeansen lite till för att s eom jag ska behålla eller tvinge Marcus att gå tillbaka med dem. tyckerd te känns så dumt att lämna tillbaka kläder. Men samtidigt känns det onödiga pengar om de bara ska ligga i garderoben, de var ju billiga men ändå onödigt om jag inte kommer använda dem.

Vi skulle igentligen stuckit in till stan, gått på tivolit å så med Jessica Å Thea, men inte värsta roliga vädret, så vi skiter i dte. blev kanske lite stressigt oxå. får se vad som händer nu å så.

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hej! :)
Hoppas du har/haft en bra helg :)
Svara gärna på dagens fråga i min blogg;
http://jyees89.blogg.se/1207994349_dagens_frga.html

Kram!

2008-04-12 @ 12:32:02
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Jasas

Kan du klippa mig också? *s* :D

2008-04-12 @ 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0