ensam

barnen sover, neah drack för första gången en hel flaska välling 220 ml =), blir så glad när hon äter bra. Somnade gjorde hon direkt efter, hon somnade direkt när jag gav hene snutten. hann precis sätta in nappen. Kian somnade för en halvtimme sedan.

Så nu sitter jag här läser aftonbaldet och bloggar å sådär.
Med tnke på allt som händer barn i sverige just nu, så blir man ju lite oroligare å så. å Kian har ju kommit till dne ålderna då man ska börja varna och skrämma dem, så att d einte följer emd vem som hellst hem å så. Så imorse försökte jag prata med honom om det, försökte berätta att man absolut inte får följa med nångon okänd, även om de säger att dem får godis, att ahn inte ens ska följa med barn, och om man försvinner i tillexempel affären så måste man gå till kassan och berätta att man är borta. Kian lyssnades med stora öron, och det kändes verkligen som om han tog in allt vad jag sa, att dte är hemskt om någon tar en å då får han kanske aldrig mer träffa mamma osv.
Ett tag senare gjorde han nåt dumt, å när han gör dumma saker så får han sitta på hallmattan i tre minuter som straff. Då sa han, mamma jag vill försvinna, för jag vill inte vara med dig längre.
Kanske lite motsatt effekt än vad jag hade tänkt.
Men ändå lite gulligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha underbara lilla unge :)

2008-04-10 @ 22:22:20
URL: http://sandravictorias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0