Eftermiddag

Väckte neah vid tio, sedan blev det att äta lite.

Hade bestämt träff med annelie på lekplatsen tjugo i elva.
Precis när vi skulle gå kom posten, så var ju tvungen att öppna den.
Mina papper om mitt vikariat, så måste gå bort till jobbet å lämna dem + hämta schema.
Även Marcus lönespec kom, vart ju tvungen att öppna den, hade ju räknat att vi skulle ha lite mer pengar än vanligt den här månaden, efetrsom att jag får lite lön å vi har tagit ut några fler föräldradagar.
Men då hade dem glömt bort milersättningen, sådär försvanntyp 4600,
Å dem får vi nästa månad istället, så nu blir dte mindre pengar än vanligt, men det går ju iaf.
Men alltid att något ska hända när man förväntar sig nåt.

Så blev ju lite sen till lekplatsen.
Så avkopplande det var att vara på lekplatsen utan Kian, han var ju på dagis.
Riktigt lungt å skönt var det.
men kändes lite konstigt.
För en gångs skull kunde jag å Annelie prata med varnadra utan att avbryta/bliavbrytna var femte sekund.

Nu är klockan snart två, Kian är så trött, får se om dte går att hålla honom vaken ända tills ikväll.
Det är ju bara tre timmar tills Marcus kommer, å tre timmar borde jag fixa med gnäll.

Tvättning ikväll iaf, tvättkorgen är ju alltid full, fast den blir ju nästan aldrig helt tömd heller=)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja de var kul att få prata lite denna gång.. var bara jag som behövde springa efter Elias!! Så glad att ni vill ha med oss imorgon. :-) ska bli kul.. kram

2008-04-23 @ 14:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0