eftermiddag

Gick och hämtade kian på dagis halv ett, hade då packat md alla sandleksakerna, saft kex och frukt. Bestämt träff med June och jessica och barn på lekplatsen. Var där strax efter ett, Lite senare kom Lillan med Emilio.
Så¨det blev ännu en heldag på leklpatsen, barnen hade riktigt roligt tillsammans, var ju inte jättefint väder, men tillräckligt för en heldag på lekplatsen iaf.

Vid halv fem när vi var på väg hem, gick vi inom min mamma och hälsade på lite, som vanligt ville Kian inte alls gå hem. men vi var väl hemma runt sex ändå. Så då blev det badning av båda barnen och nu väntar vi bara på att maten ska bli färdig, marcus har ju lagat för en gångs skull =)
Å efter maten blir dte läggdags för barnen å mys för mig å marcus.

Men blir nog läggdags tidigt för mig med, så trött i huvudet, har ju vart ute nästan hela dagen.

Kian har börjat bli lite sådär pinsam som barn blir i dne åldern, börjat kommentera andras utseenden som tillexempel mamma såg du hans näsa, eller mamma han ser ut som en gris Vad ska man igentligen svara då, så pinsamt när sådant händer, han säger ju alltid det jättehögt och nära dem det gäller. Ganska så pinsamt faktiskt. särskilt om när han säger att de luktar illa..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gjorde ett test. Ja jag vet det, men jag vill inte heller behöva pyssla med aborter. Fanny vart inte ens gravid, men det är väl mest hennes uppfattning om hela barnsaken.

2008-04-09 @ 19:18:51
URL: http://sandravictorias.blogg.se
Postat av: Carro

Förstår ignenting. nästan som om du inte ser kommentarerna jag skickat här på din blogg? sen den andra kommentaren förstår jag itne ens vad den har med detta inlägg att göra? :P well... finns kanske bitar av bloggen alla inte kan se? *förvirrad

2008-04-09 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0