däckat på toan

kian höll på att somna i soffan å jag sa att han skulle gå och kissa, för han hade knappt kissat sedan jag hämtade honom på dagis. Så jag bar in honom på toan och tog hasn snutte.
Sedan fortsatte jag att laga mat, när jag typ två minuter senare skulle kolla till honom, hade han däckat där inne på golvet...
å dte går inte att väcka honom, som vanligt.Marcus kommer ju snart hem å hn är lite bättre på att väcka.

Gick ju till lekplats efter dagis, men precis när vi hade satt oss för att fika, plockat fram muffins saft å kex, så börjar dte ju självklart att regna. men L följde med oss hem, å trots att vi inte setts på två år, så kändes dte som igår. Allt var som vanligt å dte kändes så skönt!

Neah har börjat säga bla bla bla. Låter så gulligt, som värsta skvaller tanten är hon truten går i ett med bla bla bblaa mm, bla blaaabla bla mmm. för dte är ju allt hon säger oxå några glädjetjut då och då. så mysigt är det. fast dte var inte så mysigt att vakna vid fem avdet i morse. men men de kanju inte alltid sov alänge de små liven.


Ikväll blir det nog att jag "rymmer" hem till L lite.
Känns så iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0