borde lägga mig

Klockan är elva, å jag som skulle lägga mig tidigt, blir nog inte så.
men borde verkligen, särskilt emd tanke på att neah åt senast runt sju, å bara 100 ml. Sedan började hon däcka vid halv åtta, å när jag skulle amma, så gick det inte alls hon baar somnade, försökte väcka henne, emn det gick ionte alls.

Å tror knapapst hon sover hela natten på så lite mat, för hon åt knappt någon middag heller, typ 50 gram vid fem å bara 50 ml ersättning vid två, så senast hon åt ordentligt var vid lunch.

Sedan spelar ju Marcus å Emiol giutarhero, å vill låta dem fortsätta spela ett tag till. marcus spelar fan på expert nu å har mer än 80% rätt av låtaan nu, å jag klarar inte ens medium, helt sjkt hur man kan fixa en låt på expert.
Jag tyker et är svårt på easy. fast spelar ju inte så ofta heller. men roligt är det

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag borde också lägga mig för Mio vaknar ju vid 2 ungefär (då han sovit ca 4 timmar) - men vi kan sova imorgon så det är ganska lugnt :P

2008-04-05 @ 23:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0